Тендерные закупки - сеть АЗС Sinooil
Тендерные
закупки
Главная > Тендерные закупки > Поставщик автозапчастей и комплектующих
Поставщик автозапчастей и комплектующих
Прочие услуги
Кызылорда
Приём заявок до: 30 January 2025

«Sinooil» ЖШС Қызылорда филиалы 2025 жылға – автокөліктерді жөндеуге арналған автобөлшектер мен құрамдас жабдық тауарларды жеткізушіні анықтау бойынша тендер жариялайды.

Көлік құралдарына арналған қосалқы бөлшектердің атаулары  Қызылорда филиалы "Sinooil" ЖШС

  № р.с.

JIE FANG, FAW CA 4250 2011-2014 ж маркалы жүк көліктеріне арналған қосалқы бөлшектердің атауы;

Құны, тг (есепке алу/есепке алмағанда) ҚҚС

1

Генератор

 

2

Сорғы

 

3

реактивті тарту

 

4

Кардан

 

5

Энергия батареясы

 

6

Турбина

 

7

Стартер

 

8

Гур сорғысы

 

9

Фередо

 

10

ПГУ

 

11

Фендер

 

12

Радиатор

 

13

Белдік

 

14

Түйреуіш

 

15

Сайленблок

 

16

Амортизатор

 

17

Алдыңғы жастықшалар

 

18

Артқы жастықшалар

 

19

Габарит

 

20

Тежегіш жастықшалар

 

21

Тығыздағыштар басының блогы

 

22

Ылғал бөлгіш жинақ СА1252

 

23

Қанат және т.б.

 

   Коммерциялық ұсыныста мыналар болуы керек:

  • коммерциялық ұсыныс күні, байланыс телефоны, пошталық мекенжайы, компанияның заңды/нақты мекен-жайы.
  • тауардың сипаттамасы;
  • 1 дана зат үшін құны ҚҚС-пен (немесе ҚҚС-сыз) теңгемен;
  • жеңілдіктер беру мүмкіндігі;
  •  алдын ала төлемсіз жұмыс істеу мүмкіндігін қоса алғанда, төлем шарттары (алдын ала төлем/пост төлем);
  • заттарды жеткізу мерзімі;
  • кепілдік мерзімі.

Тендерге қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі (тендерлік құжаттама): 

  • тендерге қатысуға өтінім;
  • коммерциялық ұсыныс (әлеуетті өнім беруші ұсынатын баға, онда жеткізілетін тауарлардың, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің түпкілікті бағасын құрайтын әлеуетті өнім берушінің барлық нақты шығындары, оның ішінде байланысты қызметтердің құны қамтылуы тиіс);
  • жеке кәсіпкер ретінде қызметін бастағаны туралы хабарлама;
  • сертификаттардың және/немесе тауардың шығу тегі мен сапасы туралы сертификаттардың, сондай-ақ тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің сатып алуға жарамдылығын және конкурстық құжаттамаға сәйкестігін растайтын басқа да құжаттардың және/немесе жоғарыда көрсетілген құжаттарды ұсыну туралы кепілдік хаттың көшірмелері тауарлардың бірінші партиясымен;
  • техникалық шарттар;
  • Тендерлік тапсырманы орындау үшін қажетті лицензиялардың (куәлік, рұқсат және т.б.) көшірмесі (заңды тұлғаның мөрі бар).

 

 Заңды тұлғадан:

· Тендерге қатысу үшін құжаттарды тапсыру күні egov тіркелген заңды тұлғаның, филиалдың немесе өкілдіктің анықтамасы;

· ҚҚС бойынша тіркеу туралы куәлік (бар болса) (заңды тұлғаның мөрі бар көшірме);

· Құрылтай шарты (коммерциялық құпия емес) (заңды тұлғаның мөрі бар көшірме);

Келісімге/келісімшартқа қол қоюшы тұлғаның контрагент тарапынан өкілеттігін растайтын құжаттар:

- қатысушылардың жалпы жиналысының хаттамасы/жалғыз қатысушының контрагенттің атқарушы органын тағайындау туралы шешімі (заңды тұлғаның мөрі бар көшірме);

- контрагенттің уәкілетті тұлғасы ретінде қызметке кірісу туралы бұйрық (заңды тұлғаның мөрі бар көшірме);

- Тендерлік тапсырманы орындау үшін қажетті сертификаттың, рұқсаттың және т.б. лицензиялардың көшірмесі (заңды тұлғаның мөрі басылған)

- сенімхат – егер қол қоюшы контрагенттің агенті болса (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);

· Егер шартта біздің компаниядан аванстық төлем немесе несие қарастырылған болса: Соңғы толық екі жылдағы қаржылық есеп беру: .1- баланс; 2- пайда мен залал туралы есеп; 3 -Ақша қаражатының қозғалысы туралы есеп.

 

НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ!!!

Техникалық және коммерциялық ұсыныстар ЖАБЫҚ КОНВЕРТТЕ қабылданады!

1.Конверттің алдыңғы жағында мыналар көрсетіледі:

- Тендер атауы көрсетілген коммерциялық-техникалық ұсыныс;

- Ұсыныс күні көрсетілген компанияның атауы мен мекенжайы;

- Конверттің алдыңғы жағына фирманың атауының үстіне мөртаңбаңызды басасыз;

- Конверттің артқы жағының  желімдеу қиылысында мөр басыңыз.

2. Конвертті мына мекенжайға жіберіңіз:

Қазақстан Республикасы, Қызылорда қаласы, Бокейхан, № 41Б, тел:8-/7242/-23-69-31 

 Ұйымдастыру мәселелері бойынша мына телефондарға хабарласуға болады: +7-777-002-78-98 Омар Кайнар, почта: kf_sinooil@mail.ru

Техникалық сұрақтар бойынша мына телефонға хабарласыңыз: +7-707-838-32-97, +7-771-034-31-46     Сыздыков Абдихамит почта: abdukhamit.syzdykov@sinooil.kz

 Құжаттар мен коммерциялық ұсыныстарды қабылдаудың соңғы мерзімі 2025 жылдың 30 қаңтарға дейін  Қызылорда уақыты бойынша 16-00-ге дейін.

 Кызылординский филиал ТОО «Sinooil» объявляет тендер на закупку товаров на 2025 год для выбора поставщика автозапчасти и комплектующие материалы для ремонта автотранспортных средств.

  Наименования запасных частей на транспортные средства КФ ТОО «Sinooil»

№ п.п.

Наименование запасных частей для седельных тягачей марки JIE FANG, FAW CA 4250 2011-2014 г.в.

Стоимость, тг (с учётом/без учёта) НДС

1

Генератор

 

2

Помпа

 

3

Реактивные тяги

 

4

Кардан

 

5

Энергоаккумулятор

 

6

Турбина

 

7

Стартер

 

8

Насос Гура

 

9

Фередо

 

10

ПГУ

 

11

Фендер

 

12

Радиатор

 

13

Ремень

 

14

Шкворень

 

15

Сайленблок

 

16

Амортизатор

 

17

Колодки передние

 

18

Колодки задние

 

19

Габарит

 

20

Тормозные колодки

 

21

Прокладки головки блока

 

22

Влагоотделитель в сборе СА1252

 

23

Крыло и т.д.

 

 

    Коммерческое предложение должно содержать следующее:

  • дата коммерческого предложения, контактный телефон, почтовый адрес, юридический/фактический адрес компании.
  • наименование товаров;
  • стоимость за 1 единицу товара в тенге с НДС (или без НДС);
  • возможность предоставления скидки;
  • условия оплаты (предоплата/пост оплата), в том числе возможность работы без предоплаты;
  • сроки поставки;
  • гарантийный срок.

 Перечень документов необходимый для участия в тендере (тендерная документация):

  • заявка на участие в тендере;
  • коммерческое предложение (предлагаемую потенциальным поставщиком цену, которая должна содержать все фактические затраты потенциального поставщика, составляющие конечную цену поставляемых товаров, работ и услуг, включая стоимость сопутствующих услуг);
  • уведомление о начале деятельности в качестве индивидуального предпринимателя
  • копии свидетельств и/или сертификатов происхождения и качества товаров, а также других документов, подтверждающих приемлемость товаров, работ и услуг для закупки и соответствие тендерной документации и/или письмо-гарантию о предоставлении вышеуказанных документов с первой партией товара;
  • технические спецификации;
  • Копия лицензий (аттестата, допуска и т.п.), необходимых для выполнения тендерного задания (с оттиском печати юр.лица).

От юридического лица:

· Справка о зарегистрированном юридическом лице, филиале или представительстве с egov, на дату предоставления документов для участия в тендере;

· Свидетельство о постановке на учет по НДС (при наличии) (копия с оттиском печати юр. лица);

· Устав (не является коммерческой тайной) (копия с оттиском печати юр. лица);

Документы, подтверждающие полномочия лица, подписывающего договор\контракт со стороны контрагента:

- протокол общего собрания участников\решение единственного участника о назначении исполнительного органа контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);

- приказ о вступлении в должность уполномоченного лица контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);

- доверенность - в случае, если подписантом выступает поверенный контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);

· Лицензия на осуществление деятельности (в случае заключения договора, по которому требуется лицензия, копия с оттиском печати юр. лица).

· Если договор предусматривает предоплату или кредит со стороны нашей компании (свыше лимита, установленного Регламентом №5): Финансовая отчетность за последние полные два года: ф.1 бухгалтерский баланс; ф.2 отчет о прибыли и убытках; ф.3 отчет о движении денежных средств.

 

ВНИМАНИЕ!!!

 Техническое и коммерческое предложения принимаются в ЗАКРЫТЫХ КОНВЕРТАХ!

   На лицевой части конверта указывается:

 - Коммерческое и техническое предложение с названием тендера;

 - Название и адрес компании с датой коммерческого предложения;

 - С лицевой стороны конверта на месте с названием компании поставить печать;

 - С задней стороны на конверте в местах пересечения склейки поставить печать.  

Конверт отправить по адресу:

 Республика Казахстан, г.Кызылорда,  ул. Бокейхан , д.41 Б, тел: 8-/7242/-23-69-31

 По организационным вопросам обращаться по телефону+7-777-002-78-98 Омар Кайнар, почта: kf_sinooil@mail.ru

По техническим вопросам обращаться по телефону: +7-707-838-32-97, +7-771-034-31-46     Сыздыков Абдихамит почта: abdukhamit.syzdykov@sinooil.kz

 Срок приема документов и коммерческих предложений - до 16-00 по времени г.Кызылорда 30 января  2025 года.

Прикреплённые файлы:
Нет прикреплённых файлов
Приём заявок до: 30 January 2025
Дата публикации: 16 January 2025