«Sinooil» ЖШС Алматы филиалы 2025 жылға – женіл, арнайы және
жүк автокөліктерді жөндеуге арналған автобөлшектер мен құрамдас жабдық
тауарларды жеткізушіні анықтау бойынша тендер жариялайды.
Коммерциялық ұсыныста мыналар болуы керек:
·
коммерциялық ұсыныс күні, байланыс телефоны, пошталық мекенжайы,
компанияның заңды/нақты мекен-жайы.
·
тауардың сипаттамасы;
·
1 дана зат үшін құны ҚҚС-пен (немесе ҚҚС-сыз) теңгемен;
·
жеңілдіктер беру мүмкіндігі;
·
алдын ала төлемсіз жұмыс істеу мүмкіндігін қоса алғанда, төлем
шарттары (алдын ала төлем/пост төлем);
·
заттарды жеткізу мерзімі;
·
кепілдік мерзімі.
Тендерге қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі (тендерлік құжаттама):
·
тендерге қатысуға өтінім;
·
коммерциялық ұсыныс (әлеуетті өнім беруші ұсынатын баға, онда жеткізілетін
тауарлардың, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің түпкілікті бағасын
құрайтын әлеуетті өнім берушінің барлық нақты шығындары, оның ішінде байланысты
қызметтердің құны қамтылуы тиіс);
·
жеке кәсіпкер ретінде қызметін бастағаны туралы хабарлама;
·
сертификаттардың және/немесе тауардың шығу тегі мен сапасы туралы
сертификаттардың, сондай-ақ тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің
сатып алуға жарамдылығын және конкурстық құжаттамаға сәйкестігін растайтын
басқа да құжаттардың және/немесе жоғарыда көрсетілген құжаттарды ұсыну туралы
кепілдік хаттың көшірмелері тауарлардың бірінші партиясымен;
·
техникалық шарттар;
·
Тендерлік тапсырманы орындау үшін қажетті лицензиялардың (куәлік, рұқсат
және т.б.) көшірмесі (заңды тұлғаның мөрі бар).
Заңды тұлғадан:
· Тендерге қатысу үшін
құжаттарды тапсыру күні egov тіркелген заңды тұлғаның, филиалдың немесе
өкілдіктің анықтамасы;
· ҚҚС бойынша тіркеу
туралы куәлік (бар болса) (заңды тұлғаның мөрі бар көшірме);
· Құрылтай шарты
(коммерциялық құпия емес) (заңды тұлғаның мөрі бар көшірме);
Келісімге/келісімшартқа
қол қоюшы тұлғаның контрагент тарапынан өкілеттігін растайтын құжаттар:
- қатысушылардың жалпы
жиналысының хаттамасы/жалғыз қатысушының контрагенттің атқарушы органын
тағайындау туралы шешімі (заңды тұлғаның мөрі бар көшірме);
- контрагенттің
уәкілетті тұлғасы ретінде қызметке кірісу туралы бұйрық (заңды тұлғаның мөрі
бар көшірме);
- Тендерлік тапсырманы
орындау үшін қажетті сертификаттың, рұқсаттың және т.б. лицензиялардың
көшірмесі (заңды тұлғаның мөрі басылған)
- сенімхат – егер қол
қоюшы контрагенттің агенті болса (заңды тұлғаның мөрі басылған көшірме);
· Егер шартта біздің
компаниядан аванстық төлем немесе несие қарастырылған болса: Соңғы толық екі
жылдағы қаржылық есеп беру: .1- баланс; 2- пайда мен залал туралы есеп; 3 -Ақша
қаражатының қозғалысы туралы есеп.
НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ!!!
Техникалық және
коммерциялық ұсыныстар ЖАБЫҚ КОНВЕРТТЕ қабылданады!
1.Конверттің алдыңғы
жағында мыналар көрсетіледі:
- Тендер атауы
көрсетілген коммерциялық-техникалық ұсыныс;
- Ұсыныс күні
көрсетілген компанияның атауы мен мекенжайы;
- Конверттің алдыңғы
жағына фирманың атауының үстіне мөртаңбаңызды басасыз;
- Конверттің артқы
жағының желімдеу қиылысында мөр басыңыз.
2. Конвертті мына мекенжайға жіберіңіз:
Қазақстан
Республикасы, Алматы қаласы, Талант к-сі , № 38.
Ұйымдастыру мәселелері бойынша телефон арқылы хабарласуға болады:
7771-191-66-09 Немертов М. С. (8 777-763-22-70 Жанна),
Medet.Nemertov@sinooil.kz (Zhanna.Boizhanova@sinooil.kz).
Құжаттар мен
коммерциялық ұсыныстарды қабылдау мерзімі 2024 жылғы 28 наурызға дейін.
Алматинский филиал ТОО «Sinooil» объявляет тендер на закупку товаров
на 2025 год для выбора поставщика автозапчасти и комплектующие материалы
для ремонта легковых, специальных и грузовых автотранспортных средств.
Коммерческое предложение должно
содержать следующее:
·
дата коммерческого предложения, контактный телефон, почтовый адрес,
юридический/фактический адрес компании.
·
наименование товаров;
·
стоимость за 1 единицу товара в тенге с НДС (или без НДС);
·
возможность предоставления скидки;
·
условия оплаты (предоплата/пост оплата), в том числе возможность
работы без предоплаты;
·
сроки поставки;
·
гарантийный срок.
Перечень документов необходимый для участия в
тендере (тендерная документация):
·
заявка на участие в тендере;
·
коммерческое предложение (предлагаемую потенциальным поставщиком цену,
которая должна содержать все фактические затраты потенциального поставщика,
составляющие конечную цену поставляемых товаров, работ и услуг, включая
стоимость сопутствующих услуг);
·
уведомление о начале деятельности в качестве индивидуального
предпринимателя
·
копии свидетельств и/или сертификатов происхождения и качества товаров, а
также других документов, подтверждающих приемлемость товаров, работ и услуг для
закупки и соответствие тендерной документации и/или письмо-гарантию о
предоставлении вышеуказанных документов с первой партией товара;
·
технические спецификации;
·
Копия лицензий (аттестата, допуска и т.п.), необходимых для выполнения
тендерного задания (с оттиском печати юр.лица).
От юридического лица:
· Справка о
зарегистрированном юридическом лице, филиале или представительстве с egov, на
дату предоставления документов для участия в тендере;
· Свидетельство о
постановке на учет по НДС (при наличии) (копия с оттиском печати юр. лица);
· Устав (не является
коммерческой тайной) (копия с оттиском печати юр. лица);
Документы,
подтверждающие полномочия лица, подписывающего договор\контракт со стороны
контрагента:
- протокол общего
собрания участников\решение единственного участника о назначении
исполнительного органа контрагента (копия с оттиском печати юр. лица);
- приказ о вступлении
в должность уполномоченного лица контрагента (копия с оттиском печати юр.
лица);
- доверенность - в
случае, если подписантом выступает поверенный контрагента (копия с оттиском
печати юр. лица);
· Лицензия на
осуществление деятельности (в случае заключения договора, по которому требуется
лицензия, копия с оттиском печати юр. лица).
· Если договор
предусматривает предоплату или кредит со стороны нашей компании (свыше лимита,
установленного Регламентом №5): Финансовая отчетность за последние полные два
года: ф.1 бухгалтерский баланс; ф.2 отчет о прибыли и убытках; ф.3 отчет о
движении денежных средств.
ВНИМАНИЕ!!!
Техническое и
коммерческое предложения принимаются в ЗАКРЫТЫХ КОНВЕРТАХ!
На
лицевой части конверта указывается:
- Коммерческое и
техническое предложение с названием тендера;
- Название и
адрес компании с датой коммерческого предложения;
- С лицевой
стороны конверта на месте с названием компании поставить печать;
- С задней
стороны на конверте в местах пересечения склейки поставить печать.
Конверт отправить по адресу:
Республика
Казахстан, г.Алматы, ул. Талант, 38.
По организационным вопросам обращаться по
телефону:
7771-191-66-09
Немертов М.С. (8 777-763-22-70 Жанна), Medet.Nemertov@sinooil.kz
(Zhanna.Boizhanova@sinooil.kz)..
Сроки приема документов и коммерческих
предложений до 28 марта 2024 года.